Huisregels

Huisregels/algemene voorwaarden.

*Eventuele gegevens van de klant die genoteerd worden zijn uitsluitend voor eigen gebruik, zullen nooit worden verstrekt aan derden, en zullen nooit de salon verlaten.

* Is het resultaat onverhoopt niet naar wens? Laat dit zsm weten zodat we samen kunnen zoeken naar een gepaste oplossing.

* U krijgt altijd informatie/advies over het juiste onderhoud van de coupe/kleur/krul. Het niet opvolgen van dit advies kan leiden tot teleurstellende resultaten en is op eigen risico.

* Vaste klanten mogen altijd even binnen stappen om de pony bij te laten punten en/of de nekharen te verwijderen als extra service.

*Bij constatering van haarluis word de behandeling stopgezet ivm besmettingsgevaar, en krijgt u advies over wat te doen.

*U word vriendelijk verzocht op tijd aanwezig te zijn, zo kunnen wij op de afgesproken tijd de behandeling starten.

*Bent u iets later? Dan verzoek ik u dit zsm te melden zodat ik weet dat u er wel aan komt.

*Bent u meer dan 15 min te laat, dan wordt de afspraak geannuleerd en een nieuwe gepland. Dit ivm respect voor de volgende klant en de kwaliteit die in het geding kan komen.

*Bent u verhinderd? Dan graag zsm en op zijn laatst 48uur van tevoren melden.

* ’Een enkele keer’ te laat komen kan gebeuren. Echter bij een 3e keer/of een  te late afmelding/ of een “no show”, ben ik helaas genoodzaakt om kosten in rekening te brengen ter compensatie van de verloren tijd.

*Bij meerdere malen te laat komen, ongepast gedrag, of ‘no shows’ staat het JayLa hairstyling vrij om een nieuwe afspraak te weigeren.